martes, 15 de febrero de 2011

REDACCIÓ PER UN AMIC


REDACCIÓ PER UN AMIC

Hola Riqui!

Estic en un nou institut que es diu IES Castelló d'Empuries. Estic molt bé, peró la meva germana encara no s'hi ha acostumat...
Els meus professors són molts divertits, peró n'hi ha alguns que són molts mal educats.
Aquet centre no és gaire acollidor sembla una pressó. Les fonts que hi ha al pati estan trencades i no és pot beure aigua.
Aquet curs vaig molt bé, ho he aprovat tot menys dues assignatures.
M'hen vaig compra la play station 3 amb un joc que es diu Splinter Cell. El que més tinc magrada de aquet joc es que es pot jugar per Internet.
M'hen tinc que anar a parar taula...
Potser dema puc parlar pel messenger peró no ho tinc segur.
Molts petons.

Francisco Javier.


REDACCIÓ PER UN AMIC

Hl Riqui!

Stik en un nou insti qs diu IES Castelló. Stik mlt b, xo la mva sister nkra no sa acostumat...
ls meus theachers sn mlts divertits, peró nia algns q sn mlts mal educats.
Aqet centre no és gaire acollidor smbla una prssó. Ls fonts k ia al pati stan trencades i no és pot beure aigua.
Aqet crs vaig mlt b, ve apovat tot mnys dues assig.
M'hen vaig compra la play station 3 amb un lloc q es diu Splinter Cell. El q més tinc magrada de aqet lloc es q es pot jugar per WWW.
M'hen tinc q anar a parar taula...
Ptser dema puc parlar pl msn peró no ho tinc segur.
DEW.

Francisco Javier.

No hay comentarios:

Publicar un comentario