martes, 15 de febrero de 2011

LA CARTA DE PRESENTACIÓ

LA CARTA DE PRESENTACIÓ



Francisco Javier Jiménez Lozano Correu: javi_cek_3@hotmail.com

C. Puigmal, 532 B. BCD Serveis SL

17487 Empuriabrava Ref 2030 B

Tel: 652 786 246 Apartat de correus 3355


Senyor/Senyora:

En resposta a l'oferta de treball publicada al diari La Vanguardia segons el qual necessiteu un/una pintora a la vostra empressa, us envio aquesta carta per oferir-me com a candidat a ocupar aquest lloc de treball.

Em dic Francisco Javier Jiménez Lozano i tinc 25 anys. Fa set anys vaig acabar els estudis d'Ensenyament Secundari Obligatori. Fa un mes vaig treballar de taxista a la companyia Munt. La meva tasca consistia en portar els clients al seu desti.

Espero que la meva oferta sigui del vostre agrat i que en deixa fer una entrevista perquè en coneguin personalment. No cal dir que estic a la vostra disposició per ejecutar totes les proves de coneixements i habilitats que cregueu oportunes.


PD

Adjunto currículum.






No hay comentarios:

Publicar un comentario